Kako smo naš ASOC istraživački projekt priveli kraju, odlučili smo se za samorefleksiju rada na projektu. Uz pomoć THOR alata za samorefleksiju pokrenuli smo proces zajedničkog promišljanja kako bismo stigli do dubljeg razumijevanja rezultata promišljanja. Isti povećava opseg vašeg razmišljanja potvrdom, sučeljavanjem, propitivanjem i nadahnućem. To je proces koji podržava organizaciju vaših misli i planova pomoću seta karata (kartice osjećaja, kartice kompetencija, kartice ciljeva i kartice učenja) i skupa pomoćnih pitanja koja pomažu u osvještavanju emocionalnih stanja, prepoznavanju trenutne kompetencije ili izazova, analizirati sadašnja i buduća postignuća bez obzira jesu li uspješna ili ne, ili ohrabriti kako bi se postigli ishodi učenja.
Uzeli smo potrebno vrijeme i strpljenje da se naviknemo zajednički razmišljati o našem istraživačkom procesu u ovom projektu jer svi čitamo i tumačimo činjenice, osjećaje, kompetencije i učenje kroz čašu vlastitih osjećaja, iskustava, vrijednosti… Glavni je cilj zajedničko promišljanje i korištenje ovog međusobnog propitivanja kako bismo stvorili zajedničku refleksiju grupe na proces rada na projektu.
Podjela poštovanja i povjerljivosti, strpljenje i ljubaznost važni su elementi zajedničkog sudjelovanja u takvom razmišljanju.
Zajedno smo donijeli nekoliko odluka:
· kojim ćemo situacijama, aktivnostima ili događajima razmišljati,
· koje ćemo vrijeme zajedno provesti na ovome.
Tijekom i tijekom razmišljanja proizveli smo piktogram kao rezultat našeg postupka refleksije. Naš piktogram sadržavao je različit izbor ponuđenih setova karata koje smo odabrali kao glavne odrednice :
· kritičko razmišljanje jer nam je bilo bitno u svakoj fazi našeg istraživanja, a osobito u početnoj za biranje izvora kako bismo uspješno započeli projekt i uspješno ga realizirali;
· inspiriranost novim saznanjima do kojim smo došli radom na samom početku projekta, a uz to smo vezali i motivaciju i ustrajnost jer je cilj projekta bio da se na neki drugi način saznaju nove informacije i primjene ih u životu;
· zainteresiranost jer smo tu osobinu razvijali tijekom cijelog rada na projektu;
· digitalni sadržaji jer su dosta primjenjivi u ovom našem projektu;
· zadovoljstvo pri samom kraju projekta jer smo u konačnici zaista bili zadovoljni svojim radom na projektu u ovim ograničavajućim pandemijskim uvjetima kao i rezultatima i otkrićima do kojim smo došli;
· ponos na uspješan završetak projekta i na suradnju koja se odvijala između svih uključenih na projektu i u konačnici svakako i komunikacija jer je bilo izuzetno važno dobro komunicirati s nastavnicima, mentorima, ali i svojim kolegama kako bi projekt što kvalitetnije odradili i realizirali.