Skip to content
Marul

Marul

digitalni časopis IV. gimnazije "Marko Marulić" Split

  • Naslovnica
  • Marulijada
    • Marulove novosti
      • Marulijada
    • Marulovi crnjaci
    • Maruloskop
    • Marul tours
      • Maturalna putovanja
      • Studijska putovanja
    • IV. poluvrijeme
    • Marulovo pero
    • Od učionice do zvijezda
    • Jezični savjetnik
  • Izvannastavne
    • Novinarska grupa
    • Građanski odgoj i obrazovanje
    • Mladi knjižničari
    • Volonterski kutak
    • Školski zbor
    • Debatni klub
    • Ekoškola
  • O nama
  • ASOC
    • MarulSTEMci
  • Toggle search form

100 godina božićne čarolije

Posted on 19 prosinca, 202024 siječnja, 2021 By Katarina

Piše: Margarita Šunjić

Gotovo svim ljudima i u svim krajevima svijeta Coca-Cola predstavlja sinonim za početak adventa. Već dugi niz godina dirljive reklame ovog popularnog pića asociraju na božićno vrijeme i najavljuju nadolazeće blagdane.

U ovoj promociji posebnu je ulogu odigrao lik Djeda Božićnjaka, koji se naprosto proslavio na velikim i malim ekranima kao jedan od glavnih simbola Coca-Cole. Usudila bih se reći da danas prva asocijacija na Djeda Božićnjaka nisu više sobovima vođene saonice prepune darova, već Coca-Cola i crveni kamion. Ove reklame najviše razvesele one najmlađe koji se posebno pripremaju za nadolazeće blagdane.

Drugi razlog zašto nas Coca-Cola uvodi u božićni duh jest taj što se ona, osim kroz lik Djeda Božićnjaka, reklamira u toplini obiteljskoga doma te samim time poseban naglasak stavlja na druženje i važnost obitelji, a upravo to i jest Božić.

  • Foto: Coca-Cola
  • Foto: Coca-Cola

U reklamama uvijek dominira velika božićna jelka s mnoštvom darova ispod nje, radosna djeca, zaljubljeni mladi parovi, bake i djedovi koji svi zajedno provode dragocjene trenutke, a između ostalog povezuje ih i zajedničko uživanje u napitku Coca-Cole. Također, dolazak velikog crvenog božićnog kamiona najavljuje dolazak ljudima najdražeg blagdana.

Ove godine novom božićnom reklamom ponovno su nadmašili sva očekivanja. U središte stavljaju emotivnu priču o očevoj bezuvjetnoj ljubavi prema kćeri te njegovom putovanju prepunom teških izazova. Međutim, otac svladava sve izazove vođen željom da osigura ispunjenje njezine božićne želje koje se svode na ono bitno, a ne materijalno.

Međutim, ove godine Coca-Cola nas uvodi ne samo u božićne blagdane, već obilježava i 100 godina svojih svjetski poznatih blagdanskih reklama. Novom reklamom i kampanjom poručuju ono što bi svima trebalo biti bitno: „Ovog Božića daruj nešto što samo ti možeš darovati – sebe.“

Život izvan škole Tags:advent, božić, Coca-Cola, reklama

Navigacija objava

Previous Post: Ukrašavanje božićnog drvca nekoć i sada
Next Post: Legenda o Djedu Božićnjaku

More Related Articles

Socijalna distanca i „zbližanca“ COVID
Moda kao izraz identiteta Život izvan škole
Zašto u Marulića?! Život izvan škole
Nauči kako učiti Život izvan škole
Zašto u Marulića? Iz života škole
Hajduk živi vječno! Pod povećalom marulićevaca

Pretraživanje

Enciklopedija, brale

Galerija

IMG_3820 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.45-1 0fafc373-5dbb-4c49-8e7f-d2ddacd751a8 5901ded5-95fd-462a-9b77-8e964f2f8a95 84bdd49f-ab01-4bc5-a55c-492e6a995475 XXQI4554 IMG_5927 KGBM4645 IMG_3351 IMG_3299 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.44 IMG_3754 IMG_3766 IMG_3760 IMG_3757 IMG_3765 IMG_3827 4b3f0bcb-1ee3-4808-89fb-d158e1a1379f IMG_3828 WhatsApp-Image-2021-10-02-at-22.40.47-1 621b6bd8-15c6-481e-8fe8-c7313b24861f 9ae32aaf-70e4-4d67-addc-65961fbf228f 247648336_3016636011939694_5454214204991219854_n 247623200_3016636621939633_6498086322067695293_n IMG_7387 WhatsApp-Image-2021-10-02-at-22.40.46-1 WhatsApp-Image-2021-10-02-at-22.40.45 WhatsApp-Image-2021-10-02-at-22.40.47-2 IMG_8832 247616588_3016637625272866_167581396189615850_n WhatsApp-Image-2021-10-02-at-22.40.47 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.46-1 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.45 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.46 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.47-1 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.47 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.43 WhatsApp-Image-2021-12-08-at-09.19.44-1

Nove objave

  • Treći svibnja 2025.
  • KVIZ – Koji si profesor iz Marulića?
  • Što zapravo obilježavamo na Dan Europe?
  • Maruliću na dar
  • EPAS TOGETHER: Zašto je važno imati ovakve međunarodne seminare?
  • Game over ili o Velikom medvjedu
  • Parlamentarni izbori 2024. – vodič za glasače

Arhiva

Stranica škole

IMPRESSUM

Marul – digitalni časopis IV. gimnazije „Marko Marulić“ Split

Pokrenut: 30. travnja 2019. g.
Nakladnik: IV. gimnazija „Marko Marulić“ Split
Zagrebačka 2, 21 000 Split
e-mail: casopismarul@gmail.com

Učestalost izlaženja časopisa: povremeno

ISSN 2757-4075

Odgovorni urednici:

Karolina Viđak, knjižničarka i Katarina Žanetić, prof.

Mentorice novinarske skupine:

Karolina Viđak, knjižničarka i Katarina Žanetić, prof.

Grafički urednik: Roko Vuković

Tehnička podrška: Roko Vuković

UREDNIŠTVO

Glavni urednik: Mia Gijevski

Izvršni urednik: Matej Maroš

Novinari: Batarelo Magdalena, Brekalo Marijeta, Buble Pina, Bulić Lana, Butir Knežević Viktoria, Bužančić Duje, Crnjac Sara, Drlje Gabrijela, Dugeč Petra, Đonlić Nora, Erceg Hana, Gijevski Mia, Kalac Lana, Kapitanović Lana, Mamić Marko, Mandarić Luka, Maroš Matej, Mijić Lara, Milanović Nina, Milanović Litre Lana, Murat Ela, Mustapić Rafael, Novaković Ema, Perić Paula, Radman Josipa, Samardžić Antonio, Sumić Iris, Škopljanac Morana, Udovičić Branimir, Ugrina Lana, Veselinović Petra, Vrkić Anđela, Vučak Ena, Vujević Klara, Vujnovac Marijeta, Vuković Roko, Živaljić Ana

Ilustratori: Drlje Gabrijela i Grubišić Lovre

Fotografi: Dugeč Petra, Đonlić Nora, Maroš Matej, Perić Paula i Radman Josipa

Suradnici: Marijana Munitić, prof.

Copyright © 2025 Marul.