Piše: Margarita Šunjić
Gotovo svim ljudima i u svim krajevima svijeta Coca-Cola predstavlja sinonim za početak adventa. Već dugi niz godina dirljive reklame ovog popularnog pića asociraju na božićno vrijeme i najavljuju nadolazeće blagdane.
U ovoj promociji posebnu je ulogu odigrao lik Djeda Božićnjaka, koji se naprosto proslavio na velikim i malim ekranima kao jedan od glavnih simbola Coca-Cole. Usudila bih se reći da danas prva asocijacija na Djeda Božićnjaka nisu više sobovima vođene saonice prepune darova, već Coca-Cola i crveni kamion. Ove reklame najviše razvesele one najmlađe koji se posebno pripremaju za nadolazeće blagdane.
Drugi razlog zašto nas Coca-Cola uvodi u božićni duh jest taj što se ona, osim kroz lik Djeda Božićnjaka, reklamira u toplini obiteljskoga doma te samim time poseban naglasak stavlja na druženje i važnost obitelji, a upravo to i jest Božić.
U reklamama uvijek dominira velika božićna jelka s mnoštvom darova ispod nje, radosna djeca, zaljubljeni mladi parovi, bake i djedovi koji svi zajedno provode dragocjene trenutke, a između ostalog povezuje ih i zajedničko uživanje u napitku Coca-Cole. Također, dolazak velikog crvenog božićnog kamiona najavljuje dolazak ljudima najdražeg blagdana.
Ove godine novom božićnom reklamom ponovno su nadmašili sva očekivanja. U središte stavljaju emotivnu priču o očevoj bezuvjetnoj ljubavi prema kćeri te njegovom putovanju prepunom teških izazova. Međutim, otac svladava sve izazove vođen željom da osigura ispunjenje njezine božićne želje koje se svode na ono bitno, a ne materijalno.
Međutim, ove godine Coca-Cola nas uvodi ne samo u božićne blagdane, već obilježava i 100 godina svojih svjetski poznatih blagdanskih reklama. Novom reklamom i kampanjom poručuju ono što bi svima trebalo biti bitno: „Ovog Božića daruj nešto što samo ti možeš darovati – sebe.“